Westpole

GSM: +32 485 64 82 36
jeroen@luna.be
WESTPOLE-persberichten

WESTPOLE gaat partnership aan met CoreView

Dit akkoord koppelt cloud- en migratie-expertise aan geoptimaliseerde mogelijkheden voor dagelijks beheer

Brussel, 27 juni 2022 – WESTPOLE kondigt een samenwerking aan met CoreView, toonaangevend ontwikkelaar van een uitgebreid Microsoft 365-beheerplatform. Ze willen zo bedrijven in België, Nederland en Luxemburg helpen om de complexiteit van cloudbeheer te verminderen en de maximale waarde uit hun Microsoft 365-investeringen te halen. WESTPOLE sluit zich aan bij CoreView’s internationale netwerk van channel partners, resellers en managed service providers.

Partnership met CoreView

We zijn verheugd om deze samenwerking met CoreView aan te kondigen, de marktleider op vlak van Microsoft 365-beheerplatformen. WESTPOLE levert diensten waarbij dit platform kan helpen om het beheer van complexe Microsoft 365-omgevingen te vereenvoudigen. De klant verkort zo de time-to-value, bespaart kosten, haalt een snellere ROI en optimaliseert de IT-capaciteit. Tegelijkertijd beperken we beveiligingsrisico’s en verbeteren we compliance en governance,’ aldus Bennie Peleman, sales manager bij WESTPOLE Belgium

CoreView is vooral gekend voor hun Microsoft 365 beheertool, een onmisbaar onderdeel van de (hybrid) cloudstrategie van bedrijven. Ze bieden gebruiksvriendelijke functies waarmee bedrijven Microsoft 365 vlot beheren, beveiligingsproblemen en verkeerde configuraties van applicaties identificeren, perfect afgestemde toegangsrechten instellen, overbodige licenties elimineren en de aanvaarding door eindgebruikers bevorderen. Dat kan via een point-and-click interface zonder scripting of codering. CoreView bevat ook workflowmogelijkheden die repetitieve, handmatige en foutgevoelige bedrijfsprocessen automatiseren, zoals onboarding en offboarding van werknemers.

WESTPOLE mikt hiermee verder dan het traditionele aanbod op het gebied van digitale infrastructuur. Microsoft 365 is de meest wijdverspreide samenwerkingstool. Ons doel is dan ook om onze klanten te helpen de complexiteit en chaos van Microsoft 365 beter onder controle te krijgen,’ stelt Bennie Peleman.

De samenwerking met WESTPOLE zet onze traditie van Microsoft-expertise en technologische innovatie voort en geeft klanten toegang tot de beste oplossingen. Aangezien we ons partnerprogramma willen blijven versnellen, is WESTPOLE goed gepositioneerd om de ambitieuze groeiplannen van CoreView te ondersteunen’, besluit John Reumann, senior director of channel bij CoreView.

Wens je meer informatie of een interview, neem dan contact op met Jeroen Nedergedaelt
bij Luna: jeroen@luna.be, +32 2 658 02 96 of +32 485 64 82 36

Je vindt alle persberichten van WESTPOLE op onze website via deze link

Over WESTPOLE

WESTPOLE Benelux is een leverancier van IT-diensten en -oplossingen die WESTPOLE Belgium NV en WESTPOLE Luxembourg SA verenigt.

WESTPOLE Benelux maakt deel uit van de bedrijvengroep WESTPOLE, die op zijn beurt eigendom is van de LIVIA Group, met bijna 600 medewerkers en 9 kantoren in Italië, België, Luxemburg en Frankrijk. WESTPOLE is de ideale partner voor de digitale transformatie van bedrijven, met meer dan 40 jaar ervaring in het beheer van technologie en innovatie.

WESTPOLE ontzorgt bedrijven van het beheer van infrastructuur en applicaties en ondersteunt hen bij hun digitale transformatie via een op maat ontworpen totaalaanpak. De onderneming staat klanten bij in hun strategische uitdagingen op gebieden zoals cloudtoepassingen, infrastructuur, cyberbeveiliging, evenals bij state-of-the-art onderwerpen als Cloud Computing, Infrastructure, Applications en Cybersecurity, maar ook vooruitstrevende gebieden zoals Artificial Intelligence en Blockchain.

WESTPOLE benadert innovatie met een baanbrekende, gepassioneerde en empathische spirit en creëert zo een nieuwe referentie in de informatietechnologiemarkt.

Voor meer informatie: www.westpole.be

Over CoreView

CoreView maakt komaf met de chaos en houdt de Microsoft 365-omgeving binnen de perken. Het Microsoft 365 Management Platform helpt IT-teams de volledige waarde uit Microsoft 365 te halen, volledig overzicht over de omgeving te krijgen en op volle snelheid in te grijpen. Meer dan 10 miljoen gebruikers en ’s werelds grootste organisaties vertrouwen op CoreView om perfecte beheerrechten te creëren, overbodige licenties te elimineren, het gebruik te stimuleren en repetitieve taken te automatiseren. CoreView is een Microsoft Gold Partner, Co-Sell Prioritized en is beschikbaar op Azure Marketplace.

Voor meer informatie: www.coreview.com