Employer branding
- Vind je niet genoeg mensen?
- Kennen kandidaten je organisatie onvoldoende om geïnteresseerd te zijn?
- Worstel je met hardnekkige imago-aspecten die kandidaten afschrikken?
- Heb je het gevoel dat je niet de juiste kanalen en/of content inzet om voldoende mensen aan te trekken?
Een organisatie staat of valt met de kwaliteit van haar medewerkers. Slaag je er in om je organisatie als een aantrekkelijk merk te presenteren voor potentiële werknemers? Om conversaties op te starten met de juiste mensen?
Genoeg goede mensen aantrekken wil zeggen voorstaan op de concurrentie! Dat doe je onder meer door een blik te gunnen binnen je organisatie. En door de juiste boodschappen actief in de markt te zetten, op een professionele manier. Wij werken daarbij van binnenuit, om authenticiteit te verzekeren. Ook je interne communicatie is belangrijk, om van je medewerkers ambassadeurs te maken op de (arbeids)markt. Employer branding bevindt zich op het kruispunt tussen interne en externe communicatie.