![]() | PersberichtContact communicatiepartner: |
Albert Van Zeebroeck is de nieuwste
Customer Relations Developer bij LCL
Diegem, 15 juni 2020 – Datacenterspecialist LCL heeft een bijkomende Customer Relations Developer: Albert Van Zeebroeck (54). Hij zal de doorgedreven customer intimacy-strategie van de sterk groeiende datacenterspecialist mee vorm geven en specifiek werken op de doelgroepen carriers enerzijds, en systeemintegratoren en service providers anderzijds. Zijn ruime ervaring in de ICT en zijn kennis over de ICT-sector zullen daarbij zeker van pas komen.
Customer Relations Developers worden vaak aangeworven om te “jagen” op nieuwe klanten. Van Zeebroeck werd echter specifiek aangeworven om te werken op bestaande klanten. Klanten evolueren immers continu, zeker binnen een langetermijnrelatie zoals je die typisch hebt met je data center. Van Zeebroeck moet er dus op toezien dat LCL optimaal inspeelt op die evolutie, en deze liefst zelfs anticipeert.
LCL focust immers op het zo goed mogelijk begrijpen van de noden van de (potentiële) klant, en speelt daar op in, dus op maat van die klant. LCL zet als gespecialiseerd datacenterbedrijf sterk in op het ondersteunen en verder helpen van haar klanten. Dit gaat zelfs zover als het doorgeven van leads.
Customer Relations Developer met focus op carriers, en integratoren & service providers
Van Zeebroeck maakt deel uit van het groeiplan van LCL. Recent nam LCL nog een vierde datacenter in gebruik in het zuiden van Brussel, dat het overnam van ATOS. Dankzij zijn ervaring in de ICT weet de nieuwste LCL’er als geen ander hoe hij elke doelgroep moet benaderen.
Als Customer Relations Developer bij LCL, en nieuwe aanwinst in het salesteam, zal Van Zeebroeck voornamelijk focussen op de doelgroepen carriers enerzijds, en systeemintegratoren en service providers anderzijds. LCL wil graag zijn ecosysteem met een veertigtal telecombedrijven nog verder uitbreiden. Ook systeemintegratoren die bijvoorbeeld willen switchen van een eigen datacenter naar LCL, of die hun klanten rechtstreeks willen aansluiten op de grote cloudplatformen via de ECX Cloud Fabric (cloud exchange) bij LCL, behoren tot zijn doelgroep. Service providers zoals hosting bedrijven, of bedrijven die een eigen publieke cloud aanbieden, kan LCL een wereldwijde aanwezigheid geven door dezelfde cloud exchange.
Collegiale sfeer
Van Zeebroeck is alvast zeer positief over zijn start bij LCL. ‘Iedereen kan hier op elkaar rekenen’, zegt hij. ‘Van bij de start geeft het management je ook enorm veel vrijheid en vertrouwen. Het is ontzettend leuk om als nieuweling zoveel verantwoordelijkheid te krijgen, en zeker in een bedrijf zoals LCL dat toch één van de grootste datacenterbedrijven op de Belgische markt is.’
Achtergrondinformatie
Albert Van Zeebroeck heeft een Bachelor in IT en haalde onder meer een MBA via Kluwer Opleidingen. In zijn vrije tijd speelt hij badminton, fietst hij, en verkent hij graag de wereld met de mobilhome.
Albert Van Zeebroeck, Customer Relations Developer bij LCL
Wens je meer informatie of een interview, neem dan contact op met:
Aurélie Decoster: +32 495 59 38 00, aurelie.decoster@luna.be;
of Elsie Van Linthout: +32 475 26 01 03, elsie@luna.be
Over LCL
LCL biedt een jarenlange ervaring en knowhow op het vlak van datacenters en colocatie. Het bedrijf heeft vier onafhankelijke datacenters namelijk in Diegem, Antwerpen, Aalst, en Huizingen.
Dankzij haar dynamisch team en gereputeerde dienstverlening is LCL de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bedrijf met klanten in heel wat verschillende sectoren. Zowel multinationals als kleine en middelgrote bedrijven, overheden, internetbedrijven en telecomoperatoren doen een beroep op de diensten van LCL. Het bedrijf is Tier 3-gecertificeerd en conform de standaarden ISO 27001 en ISO 45001. LCL kiest ook resoluut voor duurzaamheid en is ISO 14001-gecertificeerd. Daarnaast behaalde LCL ook het ISAE 3000 en ISAE 3402 type II rapport.
Voor meer info: http://www.lcl.be/