Resto du Coeur

Klantenfiche

Resto Du Coeur Logo 300dpi

Sector: Horeca/Voeding, Onderwijs & Opleiding, Transport & Logistiek


Doelgroep van de klant: 


Positie Luna: PR-partner


Activiteiten: Persrelaties


Regio: België

Omschrijving:

De Federatie van de Resto du Cœur van België werd opgericht in 1991. Het is een vereniging zonder winstoogmerk die een reeks diensten aanbiedt om tegen uitsluiting te strijden: voedselhulp, onderwijs, huisvesting, gezondheidszorg en ruimtes voor ouders met baby’s.

Luna werkt al enkele jaren samen met de Federatie van de Resto du Cœur van België. Ze wilden onder meer hun persrelaties met een professionele partner ontwikkelen om de bewustwording en het aantal donaties te verhogen om zo aan de behoeften van de begunstigden te kunnen blijven voldoen. De coronacrisis en de daarop volgende crises (energie, geopolitiek) zorgden ervoor dat de vraag naar voedselhulp zeer sterk is toegenomen. Luna heeft tal van audiovisuele interviews binnengehaald (RTBF, Radio 2, enz.) en heeft zo mooie coverage gegenereerd voor Resto du Cœur.