Persuitnodiging: Modeketen e5 lanceert nieuw winkelconcept in Aartselaar

Persuitnodiging winkelopening

Modeketen e5 lanceert nieuw winkelconcept in Aartselaar

• Pilootproject in modesteden Antwerpen en Hasselt
  • Ander winkelconcept speelt in op verjonging doelgroep
  • Nieuwe merken en verruiming van het aanbod
  • Extra diensten in de winkels
Onderwerp?

Modeketen e5 lanceert vanaf 1 maart een pilootproject in de twee modesteden Antwerpen (Aartselaar) en Hasselt. Met het nieuwe concept en een modernere look wil e5 meer inspelen op de verjonging van haar doelgroep. e5 wil klanten een aangename winkelervaring aanbieden met nieuwe merken, een verruiming van het aanbod en bijkomende diensten in de winkels. Voor de andere winkels verandert er voorlopig niets.
Op 1 maart opent de vernieuwde winkel in Aartselaar.

Programma?

13u00: Persbriefing
13u30 tot 15u00: CEO Ronald Boeckx beschikbaar voor vragen en interviews in de winkel

Wie?

e5 is een Belgische modeketen die onder leiding van CEO Ronald Boeckx een uitgebreide collectie van unieke Belgische merken aanbiedt. Het bedrijf is opgericht in 1979, heeft momenteel 71 winkels en een webshop en telt zo’n 450 medewerkers.

Waar?
We nodigen u uit in de winkel in Aartselaar. Adres:
e5 Aartselaar
Boomsesteenweg 79-1
2630 Aartselaar
Er is parkeergelegenheid voor de winkel.
Klik hier voor de routebeschrijving

Deelname en inlichtingen persconferentie?

Om te zorgen dat alles soepel verloopt, vragen we u vriendelijk uw aan- of afwezigheid te melden aan Anne-Camille Bettens bij Luna (anne-camille@luna.be). Voor bijkomende vragen, een interview of praktische info, gelieve contact op te nemen met Anne-Camille (+32 495 59 38 02) of Elsie Van Linthout (+32 475 26 01 03).