Leleux Associated Brokers verhuist kantoor in Ukkel

Tél +32 2 658 02 91

Leleux Associated Brokers verhuist
kantoor in Ukkel

Agentschap Ukkel breidt uit en huisvest voortaan vijf relatiebeheerders,
waaronder twee effectenmakelaars

Brussel, 27 mei 2013 – Leleux Associated Brokers kondigt de verhuis aan van zijn agentschap in Ukkel. De Belgische beursvennootschap ruilt het kantoor aan de Winston Churchilllaan in voor een nieuwe vestiging aan de Waterloosesteenweg 1038.

De nieuwe locatie, die op 27 mei de deuren opent, is een stuk ruimer dan de vorige en zal voortaan onderdak bieden aan vijf ervaren relatiebeheerders, waaronder twee effectenmakelaars. Het agentschap in Ukkel wordt zo een belangrijke commerciële pool in het zuiden van Brussel die de belangen van het cliënteel van Leleux Associated Brokers nog beter zal behartigen. Het lokale team bestaat uit medewerkers die al langer actief zijn binnen de beursvennootschap. Door die interne personeelsmobiliteit komen er drie posities vrij in de hoofdzetel in Brussel. Olivier Leleux, Uitvoerend Bestuurder van Leleux Associated Brokers: “We wilden vooral een nieuwe ontmoetingsplaats creëren waar nabijheid en vertrouwelijkheid centraal staan, zodat we onze cliënten kunnen ontvangen in een moderner en ruimer kader. Bovendien wordt ons team ter plaatse uitgebreid van twee naar vijf cliëntverantwoordelijken waardoor ons cliënteel in het zuiden van Brussel kan rekenen op een nog ruimere en meer gediversifieerde expertise. Door deze investering, die bovendien samenvalt met de 85ste verjaardag van ons bedrijf, komen er ook drie posities vrij in onze hoofdzetel in Brussel. In het huidige sombere economische klimaat is dit toch een bevestiging van het feit dat Leleux Associated Brokers blijft investeren in de kwaliteit van haar dienstverlening en de ontvangst van haar cliënten, in nog meer nabijheid en persoonlijke service, en in vertrouwen en discretie.” Net als in de 30 andere Belgische agentschappen van de beursvennootschap, zal het agentschap in Ukkel haar cliënten de gelegenheid bieden om de aandeelkoersen te raadplegen en om in ‘real-time’ bestellingen te plaatsen op financiële instrumenten van alle aard, en dit voor meer dan 20 beurzen. Daarbij kunnen de cliënten ook steeds rekenen op de financiële analyse en de expertise van het bedrijf en zijn relatiebeheerders. Het agentschap in Ukkel zal, net zoals de andere vestigingen van de beursvennootschap, op alle openingsdagen van de internationale beurzen een telefonische permanentie voorzien van 8 uur tot 22 uur.

Wenst u meer inlichtingen of een interview,
neem dan contact op met Lauriane Douchamps bij Luna :

Over Leleux Associated Brokers NV

Leleux Associated Brokers is een onafhankelijke Belgische beursvennootschap, opgericht in 1928. Met meer dan 30 kantoren in heel België en meer dan 120 medewerkers, waarvan 25 de titel van effectenmakelaar dragen, biedt Leleux Associated Brokers investeringsdiensten (Gericht Beleggingsadvies en Portefeuillebeheer) aan meer dan 15.000 particuliere klanten aan. Anderzijds biedt Leleux Associated Brokers dienstverlening rond transacties en bewaring van effecten voor 8 financiële instellingen. Via de internettoepassing "Leleux On Line", die het o.a. mogelijk maakt orders in real-time te plaatsen zonder menselijke tussenkomst, biedt de beursvennootschap ook anderen investeringsdiensten aan zoals Link met de Beurs en vermogensbeheer. De vennootschap is lid van talrijke beurzen zoals NYSE-Euronext en NYSE Liffe, de beurs van Luxemburg, de beurs van Londen en Xetra waarop ze real-timetoegang biedt. Leleux Associated Brokers biedt ook de mogelijkheid om on-linetransacties uit te voeren op NASDAQ, NYSE, AMEX, OTC BB en CBOT en indirect op meer dan 18 buitenlandse beurzen. De vennootschap is verder geaggregeerd voor de verdeling van Staatsbons en is lid van FundSettle. Voor meer informatie: www.leleux.be.