Apple Premium Reseller Easy-m heropent winkel Dansaertstraat Brussel

0495 59 38 02

Apple Premium Reseller Easy-m heropent
winkel Dansaertstraat Brussel

Brussel, 16 mei 2013 – Easy-m, Belgiës grootste Apple Reseller, heropent op vrijdag 17 mei zijn verkooppunt aan de Brusselse Dansaertstraat. De winkel was gedurende een maand gesloten voor verbouwingswerken. Stijlvolle herinrichting
Het verkooppunt aan de Dansaertstraat – voorheen bekend als Mac Line – kreeg een grondige opfrisbeurt. Zo werd het interieur volledig vernieuwd, helemaal in lijn met de stijlvolle Apple look & feel. Daarnaast staan er meer demonstratietoestellen ter beschikking van de klanten en is er ruimte voor een uitgebreid gamma aan accessoires. Tijdens de opendeurdagen op vrijdag 17 en zaterdag 18 mei zijn leuke promotieacties voorzien. Easy-m, dat in oktober 2012 de 8 Brusselse en Waalse vestigingen van Mac Line overnam, streeft ernaar zijn klanten een zo aangenaam mogelijke winkelervaring te bieden. Daarom zullen in de toekomst nog meer verkooppunten een nieuw interieur krijgen. Praktische info
Het team van 4 verkopers staat opnieuw voor het cliënteel klaar van maandag tot en met zaterdag, van 9 u. tot 19 u. Contactgegevens: Easy-m, Antoine Dansaertstraat 149b, 1000 Brussel. Telefoon: 02 223 53 06. E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Wenst u meer informatie of een interview met Annick Maes,
zaakvoerder van
easy-m? Gelieve contact op te nemen
met Sofie De Smet (
Over easy-m
Easy-m is 's lands grootste Apple Premium Reseller. Het familiebedrijf heeft 30 jaar ervaring met Apple-producten en is gekend om zijn deskundige service. Easy-m heeft met 20 verkooppunten en een webshop de grootste nationale dekking. Er zijn vijf vestigingen in Brussel, twee in Leuven, en telkens eentje in Bergen, Chatelineau (Charleroi), Doornik, Louvain-La-Neuve, Nijvel, Herentals, Lommel, Mechelen, Namen, Sint-Truiden, Turnhout, Vilvoorde en Olen. Het bedrijf stelt een 200-tal personen tewerk. Meer informatie op www.easy-m.be