Apple Premium Reseller Easy-m heropent verkooppunt in Brusselse City2

0495 59 38 02

Apple Premium Reseller Easy-m heropent
verkooppunt in Brusselse City2

Brussel, 5 april 2013 –De Apple Premium Reseller in het Brusselse winkelcentrum City2 heropent nu zaterdag 6 april zijn deuren. De winkel zal voortaan de naam ‘easy-m’ dragen. Eén naam, één logo
Het verkooppunt in City2 stond - sinds de overname door easy-m in oktober 2012 - nog steeds bekend als ‘Mac Line’. Door de volledige boekhoudkundige fusie van Mac Line met easy-m komt hier nu verandering in. Annick Maes, zaakvoerder van easy-m, legt uit: “Voortaan heten al onze winkels ‘easy-m’. Met één naam en één logo willen we onze nationale aanwezigheid benadrukken. Intussen hebben we 21 verkooppunten verspreid over Brussel, Wallonië en Vlaanderen, en zijn we de grootste Belgische Apple Premium Reseller”. Prioriteit: klantentevredenheid
De winkel in City2 was vanaf 11 maart gesloten voor verbouwingen. In iets minder dan een maand tijd werd het pand van een volledig nieuw interieur voorzien. Dit interieur ligt volledig in lijn met de moderne look & feel die kenmerkend is voor Apple. Met dit vernieuwde verkooppunt kan easy-m zijn Brusselse klanten een aangenamere winkelervaring bieden. Niet alleen is er de stijlvolle winkelinrichting, er is ook plaats voor een ruim aantal demonstratietoestellen en een uitgebreid gamma aan accessoires. “Easy-m hecht veel belang aan klantentevredenheid en een goede dienstverlening, vandaar ook onze keuze voor deze verbouwingen”, zegt Annick Maes nog. Praktische info
Het team van 8 verkopers staat opnieuw voor het cliënteel klaar van maandag tot en met zaterdag, van 10u tot 19u. Contactgegevens: Easy-m City2, Nieuwstraat 123, 1000 Brussel. Telefoon: 02 219 44 44. E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Wenst u meer informatie of een interview met Annick Maes, zaakvoerder
van
easy-m? Gelieve contact op te nemen met Sofie De Smet:
Over easy-m
Easy-m is 's lands grootste Apple Premium Reseller. Het familiebedrijf heeft 30 jaar ervaring met Apple-producten en is gekend om zijn deskundige service. Easy-m heeft met 21 verkooppunten en een webshop de grootste nationale dekking. Er zijn twee vestigingen in Bergen, vijf in Brussel, twee in Leuven, en telkens eentje in Chatelineau (Charleroi), Doornik, Louvain-La-Neuve, Nijvel, Herentals, Lommel, Mechelen, Namen, Sint-Truiden, Turnhout, Vilvoorde en Olen. Het bedrijf stelt een 180-tal personen tewerk. Meer informatie op www.easy-m.be.