e5 mode Sint-Niklaas krijgt make-over

• Vernieuwde e5 mode-winkel in Sint-Niklaas heropent op 23 augustus
  • Ruimer aanbod aan merken
  • Nog meer accessoires

Sint-Niklaas, 21 augustus 2019 – De winkel van e5-mode in Sint-Niklaas krijgt een make-over. Het filiaal heropent op 23 augustus met een nieuwe look, maar ook een uitgebreid aanbod aan merken en producten. De make-over past in het vernieuwingstraject van een hele reeks e5-modewinkels, dat in 2018 van start ging.

Een optimale winkelbeleving

De e5-winkel in Sint-Niklaas steekt in een nieuw jasje en heropent op 23 augustus. De vernieuwing past in het vernieuwingstraject van een hele reeks e5-winkels dat van start ging in 2018. Klanten mogen zich verwachten aan een aantal opmerkelijke veranderingen om hun winkelbeleving nog aangenamer te maken. Zo krijgt de winkel een nieuwe look en feel. Qua kleurenpalet en interieurelementen, maar ook op vlak van indeling.

De kleding zal terug te vinden zijn per cluster”, zegt Alexander Talpe, CEO van e5 mode. “De schikking gebeurt dus bijvoorbeeld niet op basis van leeftijd of de tegenstelling ‘casual versus gekleed’. De winkel wordt ingedeeld volgens verschillende stijlen of ‘lifestyles’. Zo kunnen klanten het aanbod makkelijker lezen en sneller hun favoriete kleding terugvinden. De stijlgroepen zijn er zowel in het mannen- als in het vrouwenaanbod.”

Groter aanbod producten en merken

e5 vergroot ook het productgamma in Sint-Niklaas. Zo zullen er nog meer accessoires gekocht kunnen worden. Bovendien breidt het aantal merken uit. Die verrijking van het merkenaanbod voert e5 mode eveneens door in 14 andere e5-winkels, met name in Denderleeuw, Dendermonde, Oostakker, Oostende, Roeselare, Hasselt, Lommel, Lier, Aartselaar, Grimbergen, Ternat, Tielt-Winge, Waver en Aarlen. Qua merken gaat het meer concreet om Jacqueline de Yong, Angels, Kaffe, More&More, Part Two, Zerres, Rabe, Anna Montana, Barbara Lebek, Diane Laury, Junarose, Zizzi en Only Carmakoma.

Per stijl stelt e5 mode een compleet aanbod samen voor de creatie van frisse, modieuze looks, ongeacht de leeftijd. Ook de keuze van de extra merken wordt afgestemd op de verschillende clusters of stijlen.

Totaalconcept

Deze make-over gaat over veel meer dan enkel de winkelinfrastructuur”, zegt Talpe. “Het volledige concept van e5 evolueert in een frissere, modernere richting. Onze klanten staan daarbij centraal. Ze moeten zich op hun gemak voelen in hun e5-winkel. Dankzij de nieuwe clusters vinden ze snel hun weg naar een outfit die hen op het lijf geschreven is. En dat in een mooi en aangenaam interieur met aandacht voor comfort.”

Wenst u meer informatie of een interview,
neem dan contact op met Isabelle Baens bij Luna:

Over e5 mode

Belgisch familiebedrijf en modeketen e5 mode is een vaste waarde in het Belgische modelandschap. Onder het motto ‘zo zie ik me graag’, brengt e5 mode betaalbare en kwalitatieve kleding op de markt. De modeketen verkoopt een vernieuwende mix van eigen en internationale merken, voor vrouwen en mannen, ook in haar webshop. e5 mode heeft oog voor verantwoord en duurzaam ondernemen. Zo zijn haar huismerken lid van de Fair Wear Foundation. De winkels richten zich op 40-plussers en krijgen elk jaar 500.000 klanten over de vloer.

Het bedrijf werd gesticht in 1979 en heeft een 70-tal winkels, verspreid over heel België, waarvan twee Experience Stores. e5 mode stelt ca. 470 mensen tewerk. De jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Het hoofdkantoor van e5 mode is gevestigd in Sint-Niklaas. e5 werd al een aantal keer verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België’ in verschillende categorieën en kreeg de ‘Webshop Award Belgium 2017-2018’ voor zowel dames- als herenmode.

Voor meer informatie: http://www.e5mode.be/