Kortrijkse Lab9 breidt service uit met herstellingen dezelfde dag

02 658 02 70
0475 26 01 03

Kortrijkse Lab9 breidt service
uit met herstellingen dezelfde dag

Lab9 werkt samen met Apple en de Apple support app

Brugge/Ieper/Kortrijk/Roeselare , 28 mei 2019 – De Kortrijkse Apple Premium Reseller Lab9 zet sterk in op haar hersteldienst. Het bedrijf biedt nu in al haar winkels - onder meer dus in Brugge, Roeselaere, Ieper en Kortrijk - de mogelijkheid aan om het scherm van een iPhone dezelfde dag te laten herstellen. Lab9 werkt ook samen met Apple. Iedereen kan met name een afspraak boeken voor een ‘same day repair’ door Lab9 in de winkel van zijn keuze, via de Apple Support app. Lab9 is de enige Premium Service Provider voor Apple in ons land.

Service als handelsmerk

Lab9 zet sterk in op service. Lab9 wil de referentie worden voor de herstelling van Apple-toestellen, van bedrijven en particulieren.

‘Same day repair’ of herstelling dezelfde dag van een iPhone-scherm

Vrijwel iedereen heeft ooit al wel eens een display gehad dat er uitziet als een spinnenweb. Een kleine ramp als je je iPhone of iPad de hele dag door gebruikt. Omdat het belangrijk is dat men snel en efficiënt geholpen wordt met een schermprobleem, biedt Lab9 nu ook same day repair aan voor iPhone-schermen. Iedereen kan hiervoor een afspraak maken in één van de Lab9-stores, het toestel binnenbrengen en dezelfde dag buitenwandelen met een gloednieuw scherm. Lab9 werkt ook samen met Apple. Een klant kan met name een afspraak maken voor herstelling door Lab9 via de Apple Support app.

Iedereen kan ook gewoon langskomen met een kapot Apple-toestel, maar dan hangt alles af van het werkvolume van die dag”, zegt de Kortrijkse Store Manager bij Lab9 Lien Coolman. “Een volledige vervanging van een display neemt ongeveer 30 minuten in beslag. Vroeger moesten de toestellen echter naar het buitenland, omdat de apparatuur voor de kalibratie van het beeldscherm zich daar bevond. Toen moest je al snel een week wachten op een reparatie. Erg vervelend, je telefoon een week missen. Nu kunnen we die kalibratie in onze winkel uitvoeren. Zo is het toestel na de herstelling perfect afgesteld. Wij zijn immers Apple Premium Reseller én de enige Premium Service Provider van Apple in België! Dat wil zeggen dat al onze mensen de juiste opleiding en vaardigheden hebben om Apple-toestellen te herstellen. Wij gebruiken ook uitsluitend originele Apple-onderdelen. Bovendien behouden klanten de volledige garantie wanneer ze voor een herstelling bij ons komen.

Wenst u meer informatie of een interview, gelieve dan contact op te nemen
met Elsie Van Linthout bij Luna: 02 658 02 70, 0475 26 01 03, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Over Lab9/Online Grafics

Lab9 Stores werd opgericht in 2007 en stelt 44 mensen te werk in België. Het bedrijf boekte in 2018 een omzet van 27 miljoen euro. Lab9 is een Apple Premium Reseller en heeft winkels in Brugge, Brussel, Kortrijk, Roeselare, Ieper, Luik en Aalst.

Lab9 Stores is een dochter van Online Grafics nv, dat meer dan 25 jaar ervaring heeft met de integratie van Apple-producten in de grafische sector. De activiteiten van Online Grafics zijn vandaag eveneens verzameld onder de merknaam Lab9. Online Grafics werd opgericht in 1993, telt 41 medewerkers en boekte in 2018 een omzet van 19 miljoen euro.

Naast Apple Premium Reseller is Lab9 ook een systeemintegrator in de IT-sector. Zo verzorgt het bedrijf bij klanten de integratie tussen Microsoft Office en Windows systemen en de Apple-omgeving. Daarnaast levert het bedrijf ook diensten aan fotografen en in het onderwijs. Ten slotte heeft Lab9 een groot aantal opleidingsactiviteiten om zijn klanten beter met Apple-producten en Adobe software te leren werken.
Meer info over same day repair op de website