e5 mode vernieuwt merkenaanbod en webshop

e5 mode vernieuwt merkenaanbod
en webshop

• De collectie breidt uit met 13 extra merken
  • Het volledige aanbod is online beschikbaar in de nieuwe webshop

Sint-Niklaas, 4 april 2019 – e5 mode breidt zijn merkenaanbod uit in een selectie van 15 winkels. Ook in de volledig nieuwe webshop van e5 mode kunnen klanten het vernieuwde assortiment integraal terugvinden. Bijkomende merken zorgen voor een nog groter en gevarieerder aanbod. Naar goede gewoonte heeft e5 daarbij ook oog voor dames met een maatje meer.

e5 mode verwelkomt 13 nieuwe merken: Jacqueline de Yong, Angels, Kaffe, More&More, Part Two, Zerres, Rabe, Anna Montana, Barbara Lebek, Diane Laury, Junarose, Zizzi en Only Carmakoma. Dit zijn allemaal vrouwenmerken, maar volgend seizoen komen er ook merken voor mannen bij. Klanten kunnen de nieuwe merken terugvinden in de e5 mode-winkels in Denderleeuw, Roeselare, Hasselt, Lier, Aartselaar, Oostende, Sint-Niklaas, Waver, Grimbergen, Dendermonde, Aarlen, Lommel, Ternat, Oostakker en Tielt-Winge. Het merk Jacqueline de Yong zal in de schappen van alle e5-winkels liggen.

Met de toevoeging van deze merken aan de collectie wil e5 mode de klant extra keuze bieden en een nog grotere groep vrouwen bereiken. “De al aanwezige eigen en externe collecties blijven beschikbaar, maar worden aangevuld met een aantal andere gekende merken”, zegt Alexander Talpe, CEO van e5 mode. “We mikken hiermee op een frisse, modieuze look voor verschillende types vrouwen, ongeacht hun leeftijd, lichaamstype of kledingstijl.”

Aandacht voor maatje meer

Zoals al het geval was bij de eigen collectie, bevat het nieuwe aanbod ook enkele grote matenmerken. “Dat sluit perfect aan bij een van de missies van e5: er zijn voor mannen en vrouwen, in alle maten en vormen”, zegt Talpe. “Op dat vlak blijven we met een inclusief aanbod meer dan ooit trouw aan onze principes. We gaan nu zelfs nog een stap verder.” e5 mode richt zich dus ook op vrouwen met rondingen met maatje 42 tot 54. De nieuwe plussize merken zijn Junarose, Zizzi en Only Carmakoma.

Nieuwe webshop

Klanten kunnen voor de hele collectie ook terecht in de volledig nieuwe webshop. “We blijven inzetten op de mogelijkheid om digitaal te shoppen om ons cliënteel nog meer winkelcomfort te bieden. Een gebruiksvriendelijke, efficiënte webshop vergemakkelijkt het leven van klanten die geen tijd hebben voor een winkelbezoek of er geen zin in hebben”, zegt Talpe.

De nieuwe webshop heeft een nieuw, fris en modern design en wil een nog aangenamere winkelervaring bieden met extra betaalmogelijkheden. Hij is bovendien volledig mobielvriendelijk en dus aangepast aan bezoekers vanop bijvoorbeeld een smartphone of iPad. De vorige webshop van e5 mode bestond sinds 2010.

Aan de redactie

Wenst u meer informatie of een interview, neem dan contact op met Isabelle Baens bij Luna: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , +32 2 658 02 94 of +32 497 73 73 67.

In alle e5 modewinkels kan je gratis en vrijblijvend een afspraak maken met een Personal Shopper voor begeleiding en persoonlijk advies bij het winkelen. Wens je deze dienst als journalist eens uit te proberen om zelf te ervaren waarover je schrijft? Laat het ons weten en wij maken voor jou een MyStyle afspraak.

Over e5 mode

Belgisch familiebedrijf en modeketen e5 mode is een vaste waarde in het Belgische modelandschap. Onder het motto ‘zo zie ik me graag’, brengt e5 mode betaalbare en kwalitatieve kleding op de markt. De modeketen verkoopt een vernieuwende mix van eigen en internationale merken, voor vrouwen en mannen, ook in haar webshop. e5 mode heeft oog voor verantwoord en duurzaam ondernemen. Zo zijn haar huismerken lid van de Fair Wear Foundation. De winkels richten zich op 40-plussers en krijgen elk jaar 500.000 klanten over de vloer.
Het bedrijf werd gesticht in 1979 en heeft een 70-tal winkels, verspreid over heel België, waarvan twee Experience Stores. e5 mode stelt ca. 470 mensen tewerk. De jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Het hoofdkantoor van e5 mode is gevestigd in Sint-Niklaas. e5 werd al een aantal keer verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België’ in verschillende categorieën en kreeg de ‘Webshop Award Belgium 2017-2018’ voor zowel dames- als herenmode.

Voor meer informatie: http://www.e5mode.be/