e5 mode heropent vernieuwde winkel in Herentals

Isabelle Baens bij Luna

e5 mode heropent vernieuwde
winkel in Herentals

Sint-Niklaas, 26 februari 2019 – e5 mode heropent de vernieuwde winkel in Herentals. De officiële opening vindt plaats op woensdag 27 februari. e5 verving de volledige infrastructuur van de Antwerpse winkel en moderniseerde ook zijn look en feel.

Met de vernieuwing van deze winkel wil e5 de klant een betere service bieden en zijn winkelervaring nog aangenamer maken. De winkel kreeg naast een volledig nieuwe infrastructuur, ook een andere look dankzij nieuwe interieurelementen en een meer praktische indeling. Zo zijn er meer paskamers voorzien en bevindt de kassa zich nu in het midden van de winkel, als centraal aanspreekpunt.

De winkel in Herentals heropent officieel op woensdag 27 februari, de dag waarop ook de ontdekkingsdagen van e5 van start gaan. Het is de eerste Antwerpse winkel die onder handen werd genomen onder de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. In Aartselaar bevindt zich sinds 2017 ook één van de twee ‘Experience Stores’ van e5. Deze winkel lag mee aan de wieg van de personal shopper-dienst die e5 mode in al zijn winkels aanbiedt. e5 biedt in al haar winkels in de provincie Antwerpen haar befaamde personal shopper-dienst aan, door speciaal opgeleide vaste verkoopsters.

De heropening maakt deel uit van het eerste investeringsproject van CEO Alexander Talpe. “In 2018 vernieuwden we al 10 winkels en in 2019 zetten we dat vernieuwingstraject verder”, zegt Talpe. “Naast de aandacht voor duurzaam en verantwoord ondernemen, trekt e5 ook de kaart van vernieuwing. We zijn uitgegroeid tot een vaste waarde in België doordat we mee evolueren met de behoeften van onze klanten.” e5 voorziet voor het lopende boekjaar een investeringsbudget van 5 miljoen euro voor de vernieuwingen.

Wenst u meer informatie of een interview,
neem dan contact op met Isabelle Baens bij Luna:

Over e5 mode

Familiebedrijf en modeketen e5 mode is een vaste waarde in het Belgische modelandschap. Onder het motto ‘zo zie ik me graag’, brengt e5 mode betaalbare en kwalitatieve kleding op de markt. De modeketen verkoopt een mix van eigen en internationale merken, voor vrouwen en mannen, ook in haar webshop. e5 mode heeft oog voor verantwoord en duurzaam ondernemen. Zo zijn haar huismerken lid van de Fair Wear Foundation. De winkels richten zich op 40-plussers en krijgen elk jaar 500.000 klanten over de vloer.
Het bedrijf werd gesticht in 1979 en heeft een 70-tal winkels, verspreid over heel België, waarvan twee Experience Stores. e5 mode stelt ca. 470 mensen tewerk. De jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Het hoofdkantoor van e5 mode is gevestigd in Sint-Niklaas. e5 werd al een aantal keer verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België’ in verschillende categorieën en kreeg de ‘Webshop Award Belgium 2017-2018’ voor zowel dames- als herenmode.
Voor meer informatie: http://www.e5mode.be/