e5 mode heropent vernieuwde winkel in Tienen

Isabelle Baens bij Luna

e5 mode heropent vernieuwde winkel
in Tienen

Sint-Niklaas, 22 februari 2019 – e5 mode heropent vandaag, 22 februari, haar vernieuwde winkel in Tienen. e5 verving de volledige infrastructuur van de winkel en moderniseerde ook zijn look en feel.

Met de vernieuwing van deze winkel wil e5 de klant een betere service bieden en zijn winkelervaring nog aangenamer maken. De winkel kreeg naast een volledig nieuwe infrastructuur, ook een andere look dankzij nieuwe interieurelementen en een meer praktische indeling. Zo zijn er meer paskamers voorzien en bevindt de kassa zich nu in het midden van de winkel, als centraal aanspreekpunt.

Vanaf 22 februari is de winkel in Tienen klaar om zijn klanten opnieuw te ontvangen. Het is niet de enige winkel in Vlaams-Brabant die in een nieuw jasje steekt. e5 mode nam ook al de winkels in Herent en Ternat onder handen. In al haar winkels in Vlaams-Brabant biedt e5 haar befaamde personal shopper-dienst aan, door speciaal opgeleide vaste verkoopsters.

De heropening maakt deel uit van het eerste investeringsproject van de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. “In 2018 vernieuwden we al 10 winkels en in 2019 zetten we dat vernieuwingstraject verder”, zegt Talpe. “Naast de aandacht voor duurzaam en verantwoord ondernemen, trekt e5 ook de kaart van vernieuwing. We zijn uitgegroeid tot een vaste waarde in België doordat we mee evolueren met de behoeften van onze klanten.” e5 voorziet voor het lopende boekjaar een investeringsbudget van 5 miljoen euro voor de vernieuwingen.

Wenst u meer informatie of een interview,
neem dan contact op met Isabelle Baens bij Luna:

Over e5 mode

Familiebedrijf en modeketen e5 mode is een vaste waarde in het Belgische modelandschap. Onder het motto ‘zo zie ik me graag’, brengt e5 mode betaalbare en kwalitatieve kleding op de markt. De modeketen verkoopt een mix van eigen en internationale merken, voor vrouwen en mannen, ook in haar webshop. e5 mode heeft oog voor verantwoord en duurzaam ondernemen. Zo zijn haar huismerken lid van de Fair Wear Foundation. De winkels richten zich op 40-plussers en krijgen elk jaar 500.000 klanten over de vloer.

Het bedrijf werd gesticht in 1979 en heeft een 70-tal winkels, verspreid over heel België, waarvan twee Experience Stores. e5 mode stelt ca. 470 mensen tewerk. De jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Het hoofdkantoor van e5 mode is gevestigd in Sint-Niklaas. e5 werd al een aantal keer verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België’ in verschillende categorieën en kreeg de ‘Webshop Award Belgium 2017-2018’ voor zowel dames- als herenmode.
Voor meer informatie: http://www.e5mode.be/