Apple Premium Reseller Easy-m heropent winkel in Bergen

0495 59 38 02

Apple Premium Reseller Easy-m
heropent winkel in Bergen

Brussel, 14 augustus 2013 – Easy-m, momenteel de grootste Belgische Apple Premium Reseller (APR), heropent zijn winkel in het shoppingcenter Les Grand Prés in Bergen. Easy-m nam er het verkooppunt van Photo Hall over en transformeerde het tot een APR. Apple look & feel
Op vrijdag 16 en zaterdag 17 augustus zal de nieuwe Apple Premium Reseller van easy-m zijn deuren openen. Het verkooppunt is voorzien van een stijlvolle winkelinrichting, die volledig in de lijn ligt met de look & feel van Apple. Naast een ruim aantal demonstratietoestellen, is er ook plaats voor een uitgebreid gamma aan accessoires. Tijdens de opendeurendagen van vrijdag en zaterdag zullen een aantal mooie promotieacties gelanceerd worden. In 2012 nam easy-m zowel de winkel van Mac Line als die van Photo Hall in het Bergense shoppingcenter over. Om de winkelervaring en de dienstverlening aan de klanten naar een nog hoger niveau te tillen, werd ervoor gekozen om het voormalige verkooppunt van Photo Hall een volledige transformatie te geven. De vestiging sloot een paar maanden geleden zijn deuren voor verbouwingswerken. Tegelijk bleef de winkel van Mac Line wel open voor klanten. Premium Reseller
Easy-m hecht veel belang aan klantentevredenheid en een goede dienstverlening, vandaar onze keuze voor deze verbouwingen”, zegt Annick Maes, zaakvoerder van easy-m. “Ons verkooppunt in Bergen is nu een Apple Premium Reseller, wat wil zeggen dat we voldoen aan bepaalde voorwaarden die Apple stelt, zowel qua inrichting van de winkel, als wat de medewerkers betreft. Zij hebben allemaal een speciale opleiding van Apple genoten. Zo kunnen ze onze klanten de best mogelijke service geven.” Met de opening van de Apple Premium Reseller op de voormalige locatie van de Photo Hall winkel, zal het verkooppunt van Mac Line de deuren sluiten. Het personeel behoudt zijn job en verhuist mee naar de gloednieuwe locatie. Praktische info
Het team van 10 medewerkers staat ter beschikking van de klanten van maandag tot en met zaterdag van 10u tot 19u, met uitzondering van vrijdag, dan is de winkel open tot 20u. Contactgegevens: Easy-m, Centre Commercial Les Grands Prés, Place des Grands Prés 1, 7000 Mons. Telefoon: 065 87 22 25. E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Wenst u meer informatie of een interview met Annick Maes,
zaakvoerder van
easy-m? Gelieve contact op te nemen
met Sofie De Smet:
Over easy-m
Easy-m is 's lands grootste Apple Premium Reseller. Het familiebedrijf heeft 30 jaar ervaring met Apple-producten en is gekend om zijn deskundige service. Easy-m heeft met 20 verkooppunten en een webshop de grootste nationale dekking. Er zijn vijf vestigingen in Brussel, twee in Leuven, en telkens eentje in Bergen, Chatelineau (Charleroi), Doornik, Louvain-La-Neuve, Nijvel, Herentals, Lommel, Mechelen, Namen, Sint-Truiden, Turnhout, Vilvoorde en Olen. Het bedrijf stelt een 200-tal personen tewerk. Meer informatie op www.easy-m.be