Transporeon ontvangt een eervolle vermelding in het 2018 Gartner Magic Quadrant voor Transport Management Systemen

Anne-Camille Bettens bij Luna
Gsm +32 495 59 38 02

Transporeon ontvangt een eervolle vermelding
in het 2018 Gartner Magic Quadrant
voor Transport Management Systemen

Utrecht, 15 mei 2018 - Gartner, Informatietechnologie-, onderzoeks- en adviesbureau, publiceerde in maart (2018) het Magic Quadrant voor Transport Management Systemen (TMS). Transporeon ontving hierbij van Gartner een eervolle vermelding op het gebied van deze logistieke softwaresystemen.

De Magic Quadrant (MQ) rapporten worden wereldwijd en industriebreed gebruikt als ondersteuning bij de selectie van leveranciers, bijvoorbeeld voor IT-projecten. Het rapport meldt dat ‘Het beheersen van transportkosten, het creëren van interne efficiency, een grotere transparantie en de zekerheid van transportcapaciteit de belangrijkste redenen zijn om te investeren in een TMS. Supply chain experts zouden het Gartner onderzoek moeten gebruiken bij het verkennen en evalueren van het TMS-werkveld’.

We vinden het een eer om in dit rapport opnieuw een eervolle vermelding te krijgen van Gartner”, vertelt Thomas Einsiedler, Chief Product Officer (CPO) van de Transporeon Group. “We zien onze vermelding in het rapport als de bevestiging van onze aanpak, het runnen van een cloudgebaseerd logistiek platform dat vervoerders, verladers en hun klanten helpt bij het succesvol deel uitmaken van een wereldwijd samenhangend netwerk bestaande uit logistieke professionals. Elk bedrijf is op weg naar een logistieke supply chain die naadloos samenwerkt. Door te partneren met Transporeon om transport en logistieke processen te digitaliseren, kunnen bedrijven meer grip krijgen en efficiënter werken.”

Gartner, Inc., Magic Quadrant voor Transport Management Systemen, Bart De Muynck, 19 maart 2018.

Thomas Einsiedler, Chief Product Officer (CPO) Transporeon Group

°°°
Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose
°°°

Wenst u meer informatie of een interview, neem dan contact
op met Anne-Camille Bettens bij Luna:

Over Transporeon

Transporeon is een cloudgebaseerd platform dat wereldwijde samenwerking tussen logistieke professionals aanbiedt. Dit globale platform voor intelligente transport logistiek legt een digitale connectie tussen verladers en vervoerders, en dit resulteert in een slimmer, transparanter en kostefficiënter proces voor goederentransport in de wereld. Door de hele logistieke supply chain te digitaliseren, wordt communicatie en samenwerking geoptimaliseerd in de wereldwijde community van verladers en vervoerders.
Transporeon linkt een globaal netwerk van meer dan 1,000 verladers (producenten, leveranciers en retailers), 65,000 vervoerders (logistieke dienstverleners, 3PLs en expediteurs), en meer dan 100,000 gebruikers in meer dan 100 landen met software-as-a-service oplossingen die beschikbaar zijn in 24 talen.
De oplossingen van de Transporeon Group zijn uniek in de markt en zijn inclusief onboarding, consultancy, en meertalige lifetime customer support. Dit verzekert een aangepaste dienstverlening voor elke organisatie, het boost verlader/vervoerder performance en het verlaagt kosten terwijl vervoersmarges worden geoptimaliseerd en CO2 uitstoot wordt vermindert. De Transporeon services zijn ISO-27001 gecertificeerd, en de groep is over de hele wereld aanwezig met kantoren in Europa, Rusland, Azië, en Amerika.