e5 mode introduceert nieuw winkelconcept in winkel in Ternat

Gsm +32 495 59 38 02

e5 mode introduceert nieuw winkelconcept
in winkel in Ternat

Ternat, 1 maart 2018 – Winkelketen e5 mode introduceert een nieuw winkelconcept. Het is de bedoeling om de shoppers een andere winkelervaring aan te bieden. Sfeer en klantenbeleving staan centraal: meer merken, meer rust en een ander interieur. Het concept is gebaseerd op de twee Experience Stores die e5 in maart 2017 opende in Aartselaar en Hasselt. De winkel in Ternat is één van de eerste die volledig wordt vernieuwd. De investering voor een vernieuwde winkel bedraagt gemiddeld 250 000 euro.

e5 mode heropent haar vernieuwde winkel in Ternat. Het doel van de renovatie is om een betere service te kunnen aanbieden, het winkelcomfort te verhogen en de winkel zo sfeervol mogelijk in te richten voor een heel andere winkelervaring. De heropening kadert in het eerste investeringsproject van de nieuwe CEO van e5, Alexander Talpe. De investering voor een winkelvernieuwing bedraagt gemiddeld 250 000 euro.

Het nieuwe winkelconcept is een geoptimaliseerde versie van de Experience Stores die we vorig jaar openden”, zegt Alexander Talpe, CEO van e5 mode. “Die hadden een testfunctie. We merkten daarbij bijvoorbeeld dat te weinig mensen een boodschap hebben aan de evenementen die we organiseren in de Experience Stores. Dat nemen we dus niet over in onze vernieuwde winkels. Er gaan nog steeds evenementen zijn, maar minder dan in de Experience Stores. De vernieuwde winkels zijn dus gebaseerd op de succesvolle elementen uit de Experience Stores qua inkleding, sfeer en aanbod. De twee winkels in Hasselt en Aartselaar blijven Experience Stores.

De styling van de winkel is aangepast om een optimaal winkelcomfort aan onze klanten te bieden”, zegt Talpe. “De look en feel van de winkel is verbeterd door een stijlvolle inkleding en door planten en andere interieurelementen toe te voegen. We zetten ook in op een praktischere indeling. We hebben rustpunten ingebouwd, zoals een lees- en koffiehoek, waar de niet-winkelende partner even kan ontspannen. Er zijn meer paskamers, met een speciale paskamer voor wie beroep doet op onze personal shoppers, en er worden meer merken toegevoegd aan de collectie. De kassa bevindt zich nu in het midden van de winkel. Zo willen we van onze winkels een plaats maken waar mensen inspiratie kunnen opdoen en graag terugkomen.

Wenst u meer informatie of een interview met Alexander Talpe,
gelieve dan
contact op te nemen met Anne-Camille Bettens bij Luna:

Over e5 mode

Familiebedrijf en modeketen e5 mode is een vaste waarde in het Belgische modelandschap. Onder het motto ‘zo zie ik me graag’, brengt e5 mode betaalbare en kwalitatieve kleding op de markt. De modeketen verkoopt een mix van eigen en internationale merken, voor vrouwen en mannen, ook in haar webshop. e5 mode richt zich op 40-plussers en krijgt elk jaar 500.000 klanten over de vloer.

Het bedrijf werd gesticht in 1979 en heeft 71 winkels, verspreid over heel België, waarvan twee Experience Stores. e5 mode stelt ca. 470 mensen tewerk. De jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Het hoofdkantoor van e5 mode is gevestigd in Sint-Niklaas. e5 werd al een aantal keer verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België’ in verschillende categorieën en kreeg de ‘Webshop Award Belgium 2017-2018’ voor zowel dames- als herenmode.

Voor meer informatie: http://www.e5mode.be/