Your Nature maakt debuut op Batibouw Immovillage

Muriel Lefébure bij Luna

Your Nature maakt debuut
op Batibouw Immovillage

• Meer dan de helft van het ecovriendelijke vakantieresort is verkocht
  • Het einde van de verkoop van de eerste fase is voorzien vanaf deze zomer
  • De toeristische promotie is al gelanceerd

Antoing, 13 februari 2018 – Na Batirama en als voorbereiding op de internationale vastgoedbeurs Mipim in Cannes, zal Your Nature ook aanwezig zijn op Batibouw. Your Nature is te vinden in Immovillage, het vastgoeddorp op Batibouw 2018. Meer dan 115 van de eerste 188 vakantiewoningen uit de eerste fase zijn al verkocht of in optie. Your Nature wil de verkoop aan privékopers en investeerders deze zomer afronden en lanceert de toeristische campagne voor vakantiegangers al.

Your Nature, het ecovriendelijke vakantieresort in aanbouw in het domein van Bois de Péronnes in Antoing (Henegouwen), zal voor de eerste keer deelnemen aan Batibouw in Brussels Expo van donderdag 22 februari tot en met zondag 4 maart.

Your Nature staat op stand IM043 in de Immovillage, het vastgoeddorp voor professionals. Voor het tweede jaar op rij brengt Immovillage op Batibouw de standen van immobiliënbedrijven samen, om hen zo beter in de kijker te plaatsen. In Immovillage vinden bezoekers alle expertise en informatie over de immobiliënwereld in één ruimte. De immo-experts van Your Nature informeren daar zowel privékopers als mogelijke investeerders of toekomstige huurders.

In 2018, tijdens de eerste fase van het project, bouwt Your Nature 188 vakantiewoningen in zes verschillende stijlen samen met enkele van de gemeenschappelijke gebouwen zoals een zwembad, een seminariecentrum en een restaurant. In totaal zijn al 115 van de 188 vakantiehuizen van de eerste fase onder compromis verkocht of in optie. Your Nature wil de verkoop in de eerste fase deze zomer afsluiten. In tussentijd begint het ecovriendelijke vakantieresort al met het promoten van het toerisme voor vakantiegangers en blijft het haar vastgoednetwerk uitbreiden met het oog op de volgende fases.

Your Nature is het eerste ecovriendelijke resort op Europese schaal waarvan meer dan 95% door Belgische bedrijven is bijgedragen”, zegt François Mary, CEO van Your Nature. “Het Your Nature-project is een showcase van Belgische knowhow op het vlak van houtconstructie. Op Batibouw willen we de vooruitgang van ons project voorstellen, samen met andere spelers uit de vastgoedsector. Vandaag sluiten we de verkoopfase af en beginnen we met de toeristische promotie. Onze deelname aan Batibouw, na Batirama, het bouw en renovatiesalon in Doornik, is een goede voorbereiding op het internationale salon Mipim. Dat vindt plaats in maart in Cannes. Daar staan we in het Belgische paviljoen, naast de delegatie van het Waals Gewest.”

Wenst u meer informatie of een interview met François Mary,
gelieve dan contact op te nemen met Muriel Lefébure bij Luna:

Over Péronnes Invest nv – Your Nature

Péronnes Invest werd opgericht in 2014 en is de drijvende kracht achter Your Nature. Het consortium van investeerders mobiliseert 80,9 miljoen euro aan regionale en Europese openbare en privéfondsen – waarvan 23,3 miljoen privékapitaal, 13,1 miljoen openbare fondsen en 44,5 miljoen bankfondsen. De familie de Ligne is de hoofdaandeelhouder, samen met Paul Bertrand, Patrick Brami en Anne Fourcade, een van de architecten van het resort.
Your Nature is een ecovriendelijk resort in aanbouw in het domein van Bois de Péronnes in Antoing (Henegouwen), aan de grens met Frankrijk. Het beschermde natuurgebied van 280 hectare is in handen van de prinsen van de familie de Ligne. De ontwikkeling is voorzien in drie fasen, in de laatste fase zal het resort 575 vakantiehuisjes tellen en 9 gemeenschappelijke gebouwen.
Voor meer informatie: https://yournature.be/