Surf mee op de actualiteit!

Welk bedrijf wil nu niet graag zijn boodschap in de pers verkondigen? Maar... dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Door in te spelen op de actualiteit wordt uw communicatie een stuk doeltreffender! U wilt iets aankondigen? Uiteraard kan dat wanneer u dat wenst, al zijn sommige periodes of zelfs bepaalde weekdagen beter dan andere. Maar als u erin slaagt uw boodschap te linken aan een nieuwsfeit of een thema dat de media op dat ogenblik bezighoudt, is de kans dat uw bericht door de pers wordt opgepikt een stuk groter.

Een voorbeeldje?

Dat de Belg met een baksteen in de maag wordt geboren, is een huizenhoog cliché. En eentje met een grond van waarheid. Getuige daarvan de vele duizenden bezoekers die zich jaarlijks richting Batibouw begeven. Heel wat mensen bereiden hun bezoek aan de grootste bouwbeurs van het land voor door magazines of krantenbijlagen over het evenement te doorbladeren. De uitgelezen kans voor bedrijven uit de bouwsector om zich extra in de kijker te zetten.

En dat is precies wat Luna heeft gedaan voor GreenSun, de installateur van zonnepanelen voor wie wij sinds 2011 de persrelaties verzorgen. Voor een bedrijf als GreenSun, dat actief is in een bijzonder concurrentiële en momenteel erg moeilijke markt, is het zaak om op te vallen tussen alle andere concurrenten. Mooie persartikels kunnen daar uiteraard bij helpen, ook om de eigen geloofwaardigheid te ondersteunen. Luna maakt daarom al twee jaar op rij dankbaar gebruik van de aanwezigheid van GreenSun op Batibouw om hun nieuwe producten voor te stellen aan de pers. Hier kan u de persberichten en enkele artikels bekijken die verschenen zijn naar aanleiding van Batibouw 2012.

TOP